Tumblr Mouse Cursors

субота, 31. јануар 2015.

Haul post:-)♥ (KONACNO)

Zdravo svima!
Evo i mene i mog novog posta,KONACNO:-)♥ Izvinite sto dugo nisam pisala,morala sam da ubacujem slike,i ceo taj proces me je izmorio pa tek vam danas ide post^^

Danas vam pisem Haul Post,isla sam u kupovinu kod Kineza,Lilly,Zdrava Hrana,PIjaca,i Merkur:) U mom gradu sve to ima,tako da cu vam pokazati sta sam sve kupila! Pocnimo♥


Prvo idemo stvari iz Lilly-a,kupila sam samo dve stvari iz Lilly-a,i dobila nesto:-) Pogledajte!♥



1.Lilly katalog.Ovde nema sta posebno da se prica:-) Njega smo dobili na balagjni,da vidimo sta ima,i moram da vam kazem da stvarno ima dosta zanimljivih stvari♥

2.Sledece je jedan prelep lak.Koji se zove Malena,on je bordo crveni lak koji mi se mnogo svidja.Kosta oko 129 dinara,i dosta mu je dobra cetkica.Boja mu je 25.Za Malena lakove sam cula od Irine Zivkovic,jutjuberke.Evo vam slike,da vam pogledate♥



3.Sledece iz Lilly-ja je Kolynous pasta za zube.Ne znam da li sam dobro napisala,ali se tako nekako zove,jako mi pasta odgovara,nije prepuno ljuta,sto je isto plus:-) Bele je boje.Evo da vidite pastu:)


Onda sam kupovala u nekoj 1O prodavnici i kupila jos dva laka.Dva laka za 15O dinara su krajnje super cena♥ Malena kosta 129 dinara,samo jedan lak.A dva dobijes po 15O dinara,biras koji zelis:-)♥Kupila sam  jedan providan,a jedan mint zelen lak.Prelepi su,obadvoje i jako mi se svidjaju! :O♥ Preporucujem svima! Providan se zove: Midie,boja step,broj 3,14 ml,providan. Sledeci lak je Tigab Fashion,broj 228,15ml,mint zeleno-plavo.(jako jako vise zeleno mint) Pogledajte boje,cetkice,i brojeve♥



U Merkuru smo nakupovali svasta ponesto:) Makarone,aceton itd....Bolje pogledajte sve to,jer slike govore 1OO reci.Aceton se zove Deep Fresh lady.Jako je dobar i STVARNO MIRISE NA JAGODU♥ Jako je slatko i ima i od limuna i od zelene jabuke:) Cokoladu i Milku od orea smo kupili na pijaci,sto se tice Milke,predobra je *---* Kecap je isto kupljen u Merkuru,Makaroni takodje,a kokice u zdravoj hrani:-)♥



























Nadam se da vam se svideo ovaj Haul post,ako jeste obavezno ga komentarisite!:-)♥
Vidimo se sledeci put! :










































Z

























































































































Нема коментара:

Постави коментар