Tumblr Mouse Cursors

уторак, 27. јануар 2015.

Moj prvi post! Nesto o meni,kako se zovem,moje drustvene mreze....

Zdravo drage moje!♥ Kako vam je bilo ovog novog dana? Jel ste nesto proziveli ? :)

Evo nesto o meni,ispricacu vam nesto o meni,kako ja volim da provodim vreme.Gde je bio moj blog,koje imam drustvene mreze i tako sve..
Zelim da me malo bolje upoznate,jer je ovo ipak moj prvi post.Dakle,jako zelim da uspem u blogu.Imam motivaciju,samo mi trebaju citaoci:-) I da,zovem se Jelena,imam 13 godina,cisto da znate,da posle ne mozete lepo da mi se obracate


Kako sam odlucila napraviti blog?
x Pa,to je pre svega zasluzna Tijana,sa bloga Tijana's diary,Sofijin kutak,Sara's Magical World i jos neke tamo...Dakle,redovno sam citala njihove blogove dok jos nisam napravila gmail.To mi je bila neka opsesija.Jako sam volela da citam sve vezano za proizvode,i ta tri bloga.Jednostavno,uzivala sam u tome.Vec sam sticala neko znanje,i oduvek sam htela da imam svoj blog.Prvo sam napravila gmail,pa sam onda blog.Imala sam pre ovog bloga,isto jedan blog koji se zvao Jelena's Cookies,koji nije u funkciji,izbrisan je.Jednostavno mi nije islo dobro sa njim i svaki post je bio glup.Odlucila sam da vodim sada ovaj blog,i nadam se da cu uspeti:-)


Kako sam se odlucila za ovo ime?

x Pre svega,Selenator sam sto ste vec mogli da zakljucite.I hocu ja da budem originalna.Prvo sam mislila da mi se ovaj blog zove Girl World,ali takav blog vec ima ili se ja varam.Uglavnom,znam da ima Monster High Girl,pa valjda ona ima taj blog.Uglavnom,setila sam se da necu biti originalna ako stavim Girl World,pa posto sam Selenator,stavila sam Selenator World.KO JE SELENATOR,NEKA MI SE JAVI NA GMAIL,DA BIH SE BOLJE UPOZNALI:-))

Koje sve drustvene mreze imam?

x Pa..Imam ono,bas dosta ask profila.A to su : @SveJeOvdePitajte,@JagodiciZFT,@Jecika188,@BethavatorForever,@HarryPotterZFT ja mislim i tako jos mnogo toga,Boga pitaj koliko sam ja pravila tih ask profila.Ask.fm je moja ospesija i uvek ce biti,kao i blog.Tako da,takodje imam i blogger,ovaj blogger profil.Imam gmail.Imam youtube kanal,na kojem ne snimam videe,pre sam imala facebook,ali mi se pokvario,verovatno cu napraviti novi,ne znam.To su moje drustvene mreze.I da,htela sam da napravim instangram ali ipak nisam:-)

Da li clan nekog bloga,ili redovno citas neki blog?

x Sa obzirom da sam tek napravila blog,nisam clan nijednog bloga,ali cu se uclaniti na Vinin blog,na Sarin blog,na Tijanin blog,na Sofijin blog i jos mnogo blogova koje su verovatno super.A sto se tice toga da li citam,citam a koga ste videli gore:)

Jel mislis da budes beauty blogger,teenager bloger?x Pa mislim da cu biti malo beauty blogger,malo teenager bloger,dakle,malo po malo.Necu jos nista da garantujem,jer iskreno prvo treba da vidim kako stvari napreduju sa blogom,koliko cu imati citalaca,da li cu uspeti i tako..Prvo sve da vidim,ali mislim da cu biti malo beauty blogger,a bicu i teenager blogger,onako pola-pola:$♥
Jel imas idola?
x Normalno da imam,imam Bethany Motu i Selena Gomez♥ Njih najvise volim,ostali su samo prolazne faze sto sam bila i sto cu biti,a Motavator i Selenator cu uvek biti:)♥♥






To je bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo,da ste uzivali! :-) Ovo je kao neka istorija i obecavam da ce neki drugi put biti vece,jer ovog puta nisam imala stvarno vise nista inspiracije za pitanja♥





















































































Нема коментара:

Постави коментар