Tumblr Mouse Cursors

уторак, 29. децембар 2015.

My winter music playlist ☺




- Prva pesma je Santa tell me od Ariane Grande.Ja stvarno obozavam ovu pesmu i svaki put je slusam kad kitim jelku,bas opisuje Bozic i Ariana je bas slatka u ovoj pesmi ☺





- Druga pesma je od Traina - Shake up Christmas.
- Ovo je pesma koja mi budi osecanja,i nekako,kao da je porodicna pesma sto mi se mnogo svidja.Ne znam bas ovog pevaca,ali ovu pesmu je bas docarao svojim glasom i obavezno poslusajte ☺





- All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey
- OMG,znaci ova pesma ova pesma je toliko presavrsena ♥ Ko gleda Nickelodion,zna da je u Big Time Rush bozicnim epizodama bila ova pesma koju su pevali sa Carly,ili ti Mirandom.Znaci ja kad sam cula originalnu pesmu...♥ Obavezno poslusajte!




- Samo poslusajte ovu pesmu i sve ce vam biti jasno.♥









Нема коментара:

Постави коментар