Tumblr Mouse Cursors

четвртак, 31. децембар 2015.

Goodbye 2O15!♥ - Last post in 2O15 ♥



- 2015 godina.Godina koja ce mi ostati uvek u secanju,godina koju cu imati urezanu u svom srcu i pamcenju.Podsetice me na lepe trenutke koje sam imala sa dragim ljudima i sad ne toliko dragim ljudima.Poslednjeg dana 2O15 godine zahvalicu onima koji su dosli u moj zivot,ali i onima koji su iz njega izasli.Onima sa kojima sam se smejala ali i onima zbog kojih sam plakala.Zaboravicu na sve uvrede,lazna prijateljstva i ostale promasaje.Na kraju cu se zahvaliti najvise onima koji su mi pomogli da prevazidjem najgore i najteze trenutke i ucinili ih najboljim.Seticu se srecnih momenata,a zaboravicu dane tuge i dane provedene u suzama.Ostavicu sve gde treba,u proslosti,i sebi necu dozvoliti da ponavljam iste greske dva puta.Osvrnucu se poslednji put i izbrojati greske koje sam napravila,ali i stvari za koje sam se izborila,jer zbog toga se zivi.Potrudicu se i da poslednjeg minuta 2O15 godine izmamim neciji osmeh na licu i poslednji put pomislim na nesto sto je bilo ☺ Zahvalicu se svima vama,jer ste vi oni koji me podrzavate i gurate da idem dalje.Da nije vas,ne bi bilo ni mene ovde gde pisem zahvalnicu 2O15 godini.U 2O15 godini sam naucila biti bolja osoba,vise ceniti i voleti sebe,i nauciti sta znaci povezanost i prijateljstvo.Bez nekih osoba ne bi znala sta je tuga i patnja,i kroz pravu tugu i patnju ne bih prosla.Da nije nekih osoba ne bi znala sta je sreca i kako da uzivam u malim stvarima i sitnicama.U 2O15 sam se promenila iz korena,postala sam bolja osoba.Nije to slucajno,zivot se menja a tako i ljudi sa njim,i to ce biti jedna stvar koja mi je obelezila ovu godinu.Otvorila sam instagram o pricama i pocela da pisem na wattpad-u,imam samo 1O godina ali osecam kao da sam ceo svoj zivot prozivela.Ne znam zasto,ali izrazito placem dok vam pisem ovo.Zadnji put sam ove godine isla po paketic i uvek se setim iznova i iznova kad sam isla koliko sam bila najsrecnije dete na svetu u tom momentu kada bih preuzela paketic od Deda Mraza,a znala sam da je to jedan prerusen radnik,ili cika iz fotografske ustanove odakle dolazi i fotograf.Zahvalicu se osobama koji su mi ulepsali ovu 2O15 godinu,koji su bili uz mene sve vreme,od pocetka do kraja.Zahvalicu se svima koji su izasli iz mog zivota,i lagali me neprestano.Car godine je da prepoznate pravu sebe,u domu staraca moja mama radi,i kad su se delili paketici videla sam mnogo starih ljudi okolo,podsecajuci se na sve sto su oni nekada bili,kako su oni mozda nekad dobili neku jabuku ili vocku od Deda Mraza,drugacija su to vremena tad bila.Ali svima im je na licima sirok osmeh,jer su u nama prepoznali sebe.To je pravi cilj svih godina,da naucite da prepoznate pravu sebe.I u svakom tuznom trenutku se setite koliko volite sebe,i da godina ne zeli to od vas.Budite ono sto jeste,budite onakvi kakvi jeste,najbolje cete prepoznati sebe i dokazacete sebi da mozete sve! ☺ To godina trazi od vas,i to joj i dajte.


2O15 godina,ce mi uvek ostati u secanju i momenti u njoj ♥

2O15,mnogo ces mi nedostajati ♥

1 коментар:

  1. Srecna Nova godina, nadam se da ce ti biti odlicna.. ;)

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. ;)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши