Tumblr Mouse Cursors

четвртак, 2. јул 2015.

I'm scared of...





Zdravo blog! ☺
Verovatno mi svi imamo neke svoje urodjene strahove kojih se svi plasimo.Pa,ja ne mogu da kazem da imam strahove,jer ih uglavnom nemam.Ali recicu vam cega se ljudi plase,od cega strepe i mnoge druge stvari.Ja bih vam opisala svoje strahove,da ih imam.Cisto da znate,ne kazem ja da se ja nicega ne plasim,plasim se ja itekako,ali to me prodje u smislu oko jedan dan i onda to vise nije strah ☺ Zato odmah krenimo na post.





1.Mrak 

Mnoogo ljudi se plase mraka,pa ne mogu da spavaju sa potpunom tamom u sobi,uvek im mora biti upaljena lampa,svetlo u hodniku ili bilo sta drugo.A tek kada se vracate kuci po mraku,pa se vracate blizu groblja ili tako nesto,verujte,i mene bih uhvatio strah,sto od mraka,sto od groblja ☺ Nekima je ovo ogrooman strah i ne mogu da ga prevazidju,ali znate kako,moracete jednom da pogledate strahu u oci,i da mu kazete sta imate ☺





2.Krv

Neki ljudi kada vide krv,jednostavno se onesveste,gade se,ne mogu da gledaju ili sve neke grozne stvari.Krv bas na neke osobe utice grozno.Ja,licno obozavam krv.Volim njegovu crvenu boju,bukvalno zamisljam da sam kraljica krvi. (stvarno ☺)  Uglavnom,krv je dosta ljudi gadljiva i jeziva,pa je se zbog toga vecina ljudi i dece plasi.






3.Inekcija

Ja sam se pre bojala inekcije za vadjenje krvi,ali vise ne jer barem mene nista ne boli.Medjutim,mnogi se plase inekcije misleci da ce im se nesto strasno desiti,da ce umreti,jer inekcije,moram da priznam i nisu bas nekako najzdravije.Ili naprimer - tetoviranje.To je mehanicka igla koja ti pravi te tetovaze i zbog toga je to njima ne zamislivo,grozno i plase se toga.Jedna devojcica koja je sedela pored mene u domu zdravlja je trebala da primi inekciju u zadnjicu,i znate koliko je ona bila uplasena? To je plakalo,jecalo,jaukalo culo je pola bolnice to,dok smo je mi samo bodrili,nije samo da je njoj tesko,nego je i nama da joj inekciju predstavimo u najboljem svetlu sto mozemo.







4.Trema

Trema koliko ja znam nije strah,ali moze da bude.Deca uglavnom imaju onu goru tremu,gde se brinu kako ce izgledati i tako.Uglavnom trema se javlja kada nastupas,kada nekom hoces da kazes da si se zaljubio u njega ili bilo sta slicno.Cak i ja imam tremu pred svaki nastup jer idem na smotru recitatora i sami ljudi me zbunjuju kada gledaju u mene tako da mi je jako tesko da dobro izrecitujem pesmicu.
(Niko ne zna muke moje..xD)





7.Klaustrofobija

Ovo zapravo i nije neki strah,nego je vise fobija.Ne znam nikog ko ima klaustrofobiju,ali klaustrofobicni ljudi ne mogu da budu u zatvorenom prostoru,tako da sigurno ne bih izdrzali u liftu.Kada budu u zatvorenom prostoru,pocinju da se znoje,tresu se i slicne stvari.






8.Psi
Imam drugaricu koja se plasi svakog moguceg psa.Evo njene price: Sanjala je san,u kojem je bio pas,koji ju je jurio,uhvatio je i grizao za nogu i svasta jos nesto.Zbog toga se ona plasi pasa jer se boji da joj neki pas to isto uradi sto i u snu. ☺







To bih bilo to za ovaj post ☺
Voli vas,vasa,





3 коментара:

  1. Анониман2. јул 2015. 04:00

    Lep opis ali nije nesto!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam ogroman strah od malih zatvorenih mesta, nije baš klaustrofobija, ali slično. Takođe, imam neku čudnu fobiju od vode, ali me nije strah da se kupam ili plivam u moru ili bazenu, već ako malo više odem ispod površine vode, počinjem da paničim i potpuno se ukočim od straha.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam veliki strah od buba ! Svakakvog oblika ili velicine za mene su nezamislivo strasne ! A cak one velike, fujj !

    ОдговориИзбриши