Tumblr Mouse Cursors

четвртак, 2. јул 2015.

HVALA VAM ZA SVE! ♥ ☺





Ovaj post je dosao,ne planiran i sasvim spontano.Da vam ispricam citavu pricu.Sedim ja na igralistu na klupi nadajuci se da ce biti neki dobar,otkljucan wi-fi.Nekako uspevam takav da pronadjem i odem preko telefona na blogger da vidim ima li sta novo.Malo bolje pogledam sadasnji broj citaoca i vidim umesto 53 pise 55! ☺ Okej,to mozda nekome nije nista veliko jer se samo za dva broja povecalo ali meni jeste,samo 5 citaoca do 6O ♥ ☺ Dragi ljudi koji me pratite,puno vam hvala sto me pratite,hvala na svakoj podrsci,komentaru,pozitivnoj kritici,na svakom pregledu koji raste sve vise i vise.Zahvalna sam vam do neba,iznad neba i nazad.Verujte,odusevili ste me.Svi komentari koje ste dosada SVI postavili su me samo gurali dalje da jos i jos pisem,da napredujem i da stvaram sto vise postova.Hvala SVIM hejterima sto su me hejtovali i pravili zamerke koje mozda ni ne postoje,ali meni je toliko drago sto su me oni hejtovali tako da sam ja samo nastavila dalje,bez obzira sta oni pricaju.Znate onu izreku - Puno se prica,a malo se zna.E tako je i sa hejterima.Mnogo pricaju a malo znaju o ljudima i sude po blogu ☺ Nije uvek tako dragi hejteri.I SVI,BAS SVI KOJI SU HTELI DA ODEM SA BLOGA,ZAO MI IH JE,ALI SU VEROVATNO CULI DA SE NEKI SNOVI NIKAD NE ISPUNE ☺ Toliko vas volim,cenim svaki trenutak proveden na ovom blogu,pisajuci post vama,dragi citaoci radujuci se novom danu kao blogerka,hvala mojoj drugarici Milici koja mi je otkrila da ovako nesto divno,ovaj blog postoji ♥ Kada udjem u gmail,kao da sam usla u raj,svi moji prijatelji,neki su i najbolji prijatelji.Nato,Sandra Dj,Sandra Z,Stefane,SVIMA ALI SVIMA PUNO HVALA,KAO I VAMA DRAGI CITAOCI! ♥ Ne znam sta da vam kazem,ucinili ste moj zivot lepsim i boljim.Blog me je naucio puno toga,kako da postanem zrelija i bolja osoba.Imala sam puno uspona i mom blogerstvu,ali i puno padova.Pokusavala sam,pisajuci blog,doneti malo srece ovom svetu,kao sto Zoella kaze.I nadam se da sam neke usrecila mojim postovima,a one koje nisam,ne mogu nista da im radim,ali eto izvinjavam se ☺
''Imate izbor svaki put kad nesto napisete na internetu.To moze biti nesto sto ce doneti malo srece ovom svetu - ili nesto sto ce nekoga unesreciti.Pokusavala sam da donesem malo srece kad sam pisala kao Onlajn devojka.I neko vreme mi se cinilo da uspevam u tome.Dakle,sledeci put kada napisete komentar ili podelite link,zapitajte se: Hoce li to doneti malo srece ovom svetu? Ako je odgovor ne,molim vas obrisite komentar ili link.Ionako je dovoljno nesrece na ovom svetu.Ne morate da je povecavate."
-Zoella.

Zoella kada je ovo napisala,bila je potpuno u pravu.Hejteri,zapitajte se to kada budete napisali neki hejt.Licno,meni ne smeta,ali nekoga to slomi,povredi..Necemo o tuznim stvarima,hajmo da pricamo o srecnim,jer smo o tome i poceli ♥ Znaci,kada sam videla 55 citalaca,ja sam,ljudi moji skakala od srece,ljubila sam sve ljude oko sebe kao da sam poludela ili kao da mi nije dobro.Sigurno bih dosla hitna pomoc po mene da nisam prestala.A kao nagradu za 55 citalaca,uskoro pravim Q&A,stavicu dve svoje slike na kraju mog sledeceg posta i najbolji deo,pravicu GIWEAVAY ♥ Nadam se da jedva cekate jer ja pucam od uzbudjenja! ♥










Voli vas
vasa


7 коментара:

  1. Slažem se sa Zoellom potpuno! Mada, dobro je što ima hejtera. Oni nas samo guraju da idemo napred i da budemo sve bolji i bolji...

    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Mihaela,potpuno se slažem sa tobom i sa Zoellom.Hejteri nas samo guraju da idemo dalje,a kada vidim neki hejt na mom blogu ili bilo čijem drugom,zapitam se da li oni imaju život ;-)

      Избриши
  2. Анониман3. јул 2015. 00:22

    Divan tekst i ja tebe puno volim :*** Bas mi se dopada onaj deo hajde da pricamo o sreci kad smo vec sa njom i poceli-Jelena Rogic hah <3
    Samo moja mala zamerkica je sto si unela Zoellin tekst. Jer je to uradila i Ivana i Tijana,.. Ali nema veze pozz <3
    P.S. Jedva cekam giveaway, a tebi zelim duplo vise citaoca :)

    ОдговориИзбриши
  3. Čim udjem na kompjuter, tvoj blog dobija još jedno čitaoca, odličan je!!


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман6. јул 2015. 03:56

    Evo sad je 56! Baš mi se dopada tvoj blog. To su očigledno osobe koje nemaju svoj život. Ne razumem šta traže na nečijem blogu ako im se ne dopada. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!
    Čestitam ☺

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Čestitam ti!

    http://maki003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши