Tumblr Mouse Cursors

недеља, 19. јун 2016.

Im back! TMI TAG ☺


Sta da kazem sem "Hello pipl,im back!"? Znam da me nije bilo dugo,stvarno dugo,ali evo me.Ne znam da li sam nekome nedostajala,ali ja znam da vi meni sigurno jeste.Bice tesko povratiti tu staru aktivnost,ali dok god budem pisala blog zato sto volim,to nece biti tesko.Za ovu priliku,zbog toga sto sam se vratila,uradicu TMI TAG.Mislim da nikad niste imali priliku da saznate nesto vise o meni,pa cu zato sad uraditi TMI TAG.Ne znam da li sam ga pre vec radila,ali i da jesam,verujem da su se misljenja dosta promenila od tad do sad tako da mozemo da krenemo sa pitanjima.Vec sigurno svi znate,njih ima 5O,tako da bolje da odmah pocnemo ☺



1.Sta imas na sebi?
Na sebi nosim neku "Call me" majicu,koja stvarno ne znam gde je kupljena,ali nije nesto posebno.Onda,imam svetlo roze trofrtaljke sa belim tufnicama koje su kupljenje u butiku "Tex",barem mi tako pise na etiketi,ali verujte mi ni ja nisam bila u tom butiku,ali eto,sigurna sam da bilo gde mozete naci slicne ukoliko to zelite.A posto je letnje vreme,ne nosim nista od carapa,papuca,i slicnih stvari sto se nose dok ste,jel,u kuci ☺


                                                                   2.Jesi li ikad bila zaljubljena?
- Ja sam uvek zaljubljena ljudi moji hehe,ali sta cu,to sam ja :) Mogu vam trenutno nabrojati sva pocetna slova mojih simpatija: A,R,L,T,A,N,F,N ☺ Da,trenutno sam zaljubljena u ovo zadnje N,i mnogo mi je lepo i ne moram bas da brinem o nekim stvarima ☺

                                                             3.Jel si imala neki los prekid veze?
~ Ja nikad nisam ni stupila u tu vezu.Ne kazem da nisam htela,ali to su samo slabi momenti gde ne znate bas sta radite,i onda vam prosto tu i mozak popusti i prepusti celu bitku srcu.I zato to nikad nemojte sebi dozvoliti,i ako vas neko nece,nije smak sveta,samo nastavite dalje,Ne trcite za njim :)


                                                             4.Koliko si visoka? 
Zadnji put kad sam se merila,ukoliko se ja ne varam moja visina je 148cm ili 149cm,sad poslednji put sam se merila prosle godine na sistematskom,tako da se verovatno moja visina dostaa promenila :)

                                                                    5.Imas li neku tetovazu?

Nemam tetovazu,naravno ako se ne racuna ono sto redovno saram hemijskom po svojim rukama onda da,nemam tetovaze.Ali definitivno bih zelela da uradim par njih u daljoj buducnosti,ali bih to bile sasvim neke pristojne i male ☺

                                                                 


6.Jel imas piercing-e?

   Nemam piercinge,cak nemam ni probusene usi,ali sam dosta puta menjala mindjuse i stvarno ih imam puno ☺

                                                                 7.OTP (One True Pair : najdrazi par) ? 
Ja ne gledam puno serija,nisam zaludjenik.Ja vise volim da odgledam jednu,pa predjem na drugu,ne bih volela da mi se sve u glavi pomesa.Za sad gledam seriju "Pretty Little Liars",i tu mi je omiljeni par Haleb,znaci Haleb i niko vise.Mrzim Spaleb (sto bih ja volela da kazem,Scaleb) i ne volim njihove "trenutke".Jednom sam pocela da gledam seriju "The Originals",nisam pogledala seriju,ali je svejedno preporucujem i tu mi je omiljeni par Klaus i Hayley (Klayley),a Rebekah mi je tako savrsena da ja ne mogu ♥

                                                                 8.Najdrazi bend?  Najdrazi bend mi je "Big Time Rush" . Znam da su se oni rastali,ali prosto imaju toliko dobre pesme da nekako najvise volim njih da slusam.Od ovako nasih domacih bendova volim "Tropico band" i volim "Amadeus band",ali nekako vise "Tropico" .

                                                              9.Najdraze serije?
Ja najvise volim seriju "Pretty Little Liars",i mislim da ce mi to biti najdraza serija forever.Ali takodje mnogo volim i seriju "The Next Step",njihove epizode bih mogla gledati iznova i iznova i da mi nikad ne dosadi ☺

                                                                1O.Najdraza pesma?
Mislim da kad sam ja u pitanju,ne moguce je odgovoriti na ovo pitanje.Mnogo volim da slusam Mimi Mercedez,pa bih mi neka njena omiljena pesma bila "Bez Sazaljenja".Dok ovako omiljena pesma definitivno mi je "Cake by the ocean","Boyfirend" (BTR),"Boing 747","Gotta be me" ☺

                                                                     
                                                                 


11.Nesto sto ti nedostaje?

 Nesto sto mi nedostaje jeste skola i neki pojedinci koji su uvek bili tu.A za ove ostale mogu samo da kazem "Adios,bitchatos".Nesto sto mi takodje nedostaje jeste bazen,moja tetka,sestra i mali bratic Janko ☺ ♥


12.Koliko imas godina?
Imam 11 godina,napunila sam 17.05. ☺


13.Horoskopski znak? 
Bik

14.Kvaliteti koje trazis u prartneru?
Mislim da sam mala za tako nesto da bih trazila,ali eto,mogu reci da bih zelela da bude dobar i brizan,da uvek misli na mene,da ne bude zahtevan i da bude romantican ☺


15.Najdrazi quote/izreka ? 
- What if i fall? What if you fly?
- Budi kao staklo,dok te lome ti ih seci.

   




16.Najdrazi glumac?

Tyler Blackburn,Trevor Tordjeman & Theo James.

17.Najdraza boja?
Plava,zelena,crna,siva & tirkizna.

18.Glasna ili tiha muzika?
Imam svoje momente,ali uvek pre biram glasnu,nego tihu muziku. . ☺

19.Gde ides kad si tuzna?
Volim da prosetam,da odem na neko mesto gde me niko ne vidi,imam cak jedno posebno mesto kod jedne kuce u mojoj ulici ali psst,necu da otkrivam nista.Posto nemam svoju sobu,ne mogu da odem u nju kad sam tuzna,a i iskreno,dok sam tuzna,zatvoreni prostor me nekako gusi ☺


2O.Koliko ti treba da se istusiras?

- Treba mi negde oko 1O-15 minuta,valjda nije puno haha ☺ 

                                                                            



 

21.Koliko ti treba da se spremis ujutru?

- Gledajte na to ovako,kad idem u skolu ustanem u 7,a nastava mi je u 8.Znaci spremim se za otprilike 15 minuta,a kad znam da bas imam vremena onda se spremam 2O minuta,ako ne i pola sata jer stvarno imam vremena ☺

22.Jesi li ikad bila u tuci?

- To je veoma komplikovana stvar.U nekoj vecoj nisam,udarala druge (decake najvise hehe :D) jesam,uzvratila bih nekome kad on mene udari,jednom se to nastavilo u par udaraca,ali nista posebno.Nekad,verovatno svi se tucete sa najboljim drugom/drugaricom,tako sam ja jednom sa mojoj Teom,ali to je iz zezanja bilo,kod nje kuci ☺ Vi procenite!

23.Nesto sto te privlaci?

- Privlaci me cokolada,jednorozi,humor,privlace me serije,filmovi,knjige ☺

24.Nesto sto te ne privlaci?

- Ne privlaci me knjiga,u slucaju kad treba da ucim ili vezbam.Ne privlace me,tj. mrzim glupe ljude,ljude kojima se neki pojam moja objasnjavati 1OO puta,mrzim kad me neko laze,kad se neko buni oko sitnica a pogotovo me ne privlaci kad neko hoce da se svadja sa mnom,tad bolje da odstupi jer zna da ce svadju izgubiti i da cu ga (recima) nadjjacati ☺

25.Razlog zbog kojeg si se prikljucila u blogersku zajednicu?

- Volim da pisem,u tome se veoma pronalazim.Zelela bih da napisem svoju knjigu jednog dana,i mislim da ovako,preko bloga mogu da izrazim svoju ljubav prema pisanju i mislim da je ovo vrlo dobar pocetak ako hocu da napredujem i u daljoj buducnosti izbacim svoju knjigu ☺

                                                                          




 

 26.Strahovi?

Bojim se da ne padnem sa neke velike visine (ukoliko neki misle da je to strah od visine,nije,to je strah od pada),bojim se da se ne udavim i potonem u vodi,cak se bojim i da se ne udavim u bazenu.I mislim da je to to od mojih strahova ☺

27.Poslednja stvar koja te je rasplakala?

- Poslednja stvar koja me je rasplakala je bila neka pesma,samo ne znam kako se zove.Ta pesma me je rasplakala u prosli petak ☺

28.Zadnji put kad si rekla nekome da ga volis?
- Danas,svojoj drugarici.

29.Zadnja knjiga koju si procitala?
- Mislim da je to bila knjiga "Devojcice su jaci pol",to je knjiga koju sam zadnju procitala.A ona koju i dalje citam "Harry Potter - Dvorana tajni"

3O.Knjiga koju trenutno citas?
- "Harry Potter - Dvorana tajni"

                                                                             



31.Zadnja serija/emisija koju si pogledala?

- Zadnje sto sam pogledala bila je "Pretty Little Liars" serija. ☺

32.Zadnja osoba sa kojom si pricala?

- Ja trenutno ne pricam sa ni jednom osobom,ali zadnja sa kojom sam pricala je bila moja mama,a zadnja osoba sa kojom sam se dopisivala je moja drugarica Tasmara sa ovog bloga: http://queeninlife.blogspot.rs/ (SVI POSETITE!)

33.Veza izmedju tebe i zadnje osobe koja ti je poslala poruku?

- Kao sto sam rekla,zadnja osoba sa kojom sam se dopisivala je moja drugarica Tasmara (inace to je samo nadimak,ne pravo ime).Ona mi je zadnja poslala poruku koja glasi "da mogu da komentarisem??" i ja se sa Tasmarom slazem jako dobro,predobre smo drugarice,ona je meni jedna od boljih i svaki put kad smo obe na fb,javimo se jedna drugoj i dopisujemo se dugooo,ako citas ovo Tasmara pozdrav za tebe hehe ☻

34.Najdraza hrana?

- Pizza i palacinke sa plazom i kremom (po mogucstvu nutella ♥)

35.Mesto koje zelis posetiti?

- Mislim da je meni jako lepo u mojoj zemlji,u mom gradu.Volela bih da putujem bilo gde,u bilo koju drzavu i da naucim neku novu kulturu,ali najvise bih zelela da odem negde na more.Bilo gde. :)

                                                                                   





36.Zadnje mesto gde si bila?

- Zadnje mesto u kuci jeste kupatilo,a zadnje mesto negde napolju,jeste parkic u mojoj ulici ☺

37.Imas li simpatiju?

- Imam. ☺ ♥

38.Zadnji put kad si nekog poljubila? (onako pravi poljubac)

- Nikad se nisam poljubila u usta,niti planiram u skorije vreme,smatram da sam previse mala za to.A sto se tice poljupca u obraz,zadnji put sam poljubila u obraz svoju drugaricu Jovanu ☺

39.Zadnji put kad si bila optuzena za nesto i za sta si bila optuzena?

- Zadnji put sam bila optuzena danas,kad smo moje drugarice i ja igrale odbojku,optuzena sam da upadam mojoj drugarici Vanji u liniju,ali to nisam radila (mozda malo,ali psstt) ☺

4O.Najdrazi okus slatkisa?

- Obozavam nutellu,ferero rocher (ako se tako pise),lion,twix..ali ovako najdrazi ukus mi je crna cokolada :)

                                                                                 




           
41.Koje instrumente sviras?

- Nista ne sviram.Ne privlaci me sviranje,ni jednog instrumenta.Nisam zainteresovana za to ☺

42.Najdrazi komad nakita?

- Volim da nosim komade nakita koje meni lepo stoje i sto mislim da mi dobro stoji,ne biram da li ce to biti lancic ili narukvica.Ali nekad vise volim lancice ☺

43.Zadnje sto si trenirala?

- Nikad nisam nista trenirala,ali pred kraj avgusta planiram da pocnem da treniram ples.

44.Zadnja pesma koju si pevala?

- "Same old love" od Selene Gomez ☺

45.Najdrazi chat up line? (valjda aplikacija za chatovanje)

- Messenger i What's upp

                                                                             






46.Jel si nekad koristila chat up line?

- Ako sam dobro prevela,i ako je to to,onda jesam. 

47.Zadnji put kad si se druzila sa nekim?

Sa mojim drugaricama i drugovima (Jovana,Jovana,Andjela,Sara,Vanja,Vanja,Luka) 

48.Koliko imas kilograma?

- Tu informaciju zelim zadrzati za sebe ☺

49.Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja?

- Svi koji to zele ☺

5O.Da li si uzivala u ovom tag-u?

- MNOGO! ♥


- To bih bilo to za ovaj post.Jako je lepo vratiti se i uzivati u pisanju,postavljanju slika.Nadam se da je i vama drago koliko i meni sto sam se vratila.

                                                              Do sledeceg posta,
                                                                          bye ♥ 

3 коментара:

  1. Super post!Bas mi je drago da si se vratila!Hvala ti sto si me spomenula ❤!

    http://queeninlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo mi je jedan od dražih tagova u uvijek ih pažljivo pročitam. Drago mi je što si se vratila :)

    GIVEAWAY!
    my-world-hanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam se skoro vratila na blog jer sam imala puno obaveza oko skole.Meni se mnogo dopada ovaj TAG jer otkriva mnogo o nekoj osobi i odlican je za upoznavanje! :)

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши