Tumblr Mouse Cursors

понедељак, 30. новембар 2015.

Sta me to nervira kod blogovanja ?




- O mom ne redovnom pisanju necemo pricati,mislim da svi znamo sta i kako,skola,obaveze i sve ostalo.Ali verovatno ste videli vec novi naslov,i novu pozadinu za koju su me svi pohvalili.Prvi put kada sam nesto dobro izabrala,znaci Boze ☺ Uglavnom,ja sam kroz ovu temu morala da prodjem,iako sigurno vec svi znate sta nas to blogerke nervira kod blogovanja i ovako kod blogova uopste,medjutim zelim i da ja prodjem kroz tu temu :) 



1.Reklamiranje 
- Kada ste pocetnik u blogovanju ili jutjubu ili u bilo cemu sto ulaze preglede,trudicete se i reklamirati sto vise kako bi vas blog ili kanal postao sve gledaniji i poseceniji.Ja sam tip osobe koja cesto zagleda komentare,ali ne komentarise cesto,i uvek vidim neki komentar,koji uopste i nije komentar,vec samo ostavljen link svog bloga.To je ne posteno,ljudi se trude da napisu post,potrude se za sliku,za pravilno pisanje,sve a vi na sve to samo stavite link bloga,bio bi red da prvo procitate post,pa da kazete sta vam se svidelo a sta ne,pa onda tek stavite link bloga.To mnoge,cak mislim sve nas blogerke nervira,ma da kod jutjuba to nije tako cesto,kod njih ima sub za sub ali to cemo u nekom drugom postu.Mislim da bi ljudi mnogo vise cenili kada bi vi lepo iskomentarisali,i mozda bi i posetili blog.Ja prva bi,jer volim da istrazujem nove blogove i blogerke i da ako treba,tu i tamo pomognem ☺



2.Saradnje
- Ovo je isto nesto sto mene mnogo nervira.Ne nerviraju mene saradnje,ja sam uvek srecna kada vidim da je neko ostvario neku dobru saradnju,ali da ti sa 3O clanova trazis neku saradnju to nikako ne moze.Pre svega,niko nece primiti tako nesto,ja imam samo dve saradnje - Dermix i Princess of Handmade,i prezadovoljna sam tim uspehom jer,neko ne bi me ni sad primio.Ove dve saradnje koje sam sada ostvarila,verujem da nisu mogle biti bolje.Devojka koja radi Princess of handmade nakit je meni odgovarala na sva pitanja i bila je preeljubazna,cak se i uclanila u moj blog,posecivala ga i ja mislim da ga idalje posecuje (ako ovo citas,pozdrav za tebe i hvala ti puno za sve♥),a ni Dermix ne zaostaje.Ali problem je u tome sto blogerke zure da sto pre dobiju saradnju.Neki otvaraju blogove samo zbog toga,da bi dobili proizvode koje ce na kraju biti njihovi,da bi ih eto tako samo imali i to njih na neki glupavi nacin usrecuje.Blog je napravljen da ljudi svoja misljenja izraze,i pogotovo da pisu iz srca,a ne zbog saradnja i tih gluposti.


3.Blogeri imaju sjajan zivot
- Kad god sam nekad pogledala,dok sam pocinjala sa blogom,gledala sam uvek neke tamo uspesnije blogove i mislila kako je sve lepo i sjajno,kako uopste nemaju problema sa slikanjem,kako to roditelji super podrzavaju,sve shvataju i nemaju nista protiv toga.Ali zapravo nije tako.Ovim putem govorim svima da ne misle tako.Blogeri i blogerke,prva ja nemamo sjajne i bajne zivote,tu su svadje u porodici,pa braca i sestre (neko je jedinac) i skola.Slikati,osmisliti i napisati post nije lako.A ni napraviti dobar izgled bloga,sa dobro postavljenim gadgetima i naslovom.Nije lako stici sve te clanove i preglede koje se vremenom sve vise rastu ... nije lako.A neki misle da je sve to lako i da ako pocnu sa blogom nece vise imati problema u zivotu,i da ce ih roditelji sve razumeti.Moja mama nema pojma o kompjuterima,tako da nije ni bas u pocetku shvatila sta je blog,mislila je da ce me neko oteti (xD) i tako sve to,dok tatu bas i nije bilo briga,zanimalo ga je sta radim ali ono nije se bas interesovao,dok brata isto tako,mislim ima 23 godine,bas njega briga sta ja radim tu.


4.Clanovi i pregledi 
- Mnoge blogerke odmah na pocetku se trude da budu sto uspesnije.Ne krivim ih,to im je super i super je ko tako odmah produktivno pocne,steta samo sto ja tako sa prvim blogom nisam,ali ovaj je puno bolji.Neki otvaraju blogove samo zbog citalaca i pregleda,misle da ce time nesto postici i tako steci barem malo "ugleda i popularnosti" u drustvu,tako sto misli da ce je prihvatiti zato sto (npr.) 1OO ljudi voli.Okej,cemu ljudi sve to? Mislim,ne mogu ja da sudim sta ce neko raditi ali time necete postati popularni.Popularnost vam nista ne znaci,samo jos pogorsava stvari,time sto imate 1O ili 1OO clanova nista ne menja stvar,bitno je da vi pisete iz srca.Citaoci i pregledi nece dolaziti ako vi niste redovno na blogu (kao ja budala xD),i ako ne pisete iskreno,iz srca.Ljudi to vole,prepoznace i znace da cene,pa ce se uclaniti,pregledati vas blog,i redovno komentarisati.Ako ste zbog toga napravili blog,predlazem da odmah obrisete.
                                                                               

1 коментар:

  1. Dobar post . :) I mene ove stvari nerviraju a najvise ova 3 Kako blogeri imaju sjajan zivot cak me i pogada . :)

    ОдговориИзбриши