Tumblr Mouse Cursors

четвртак, 6. август 2015.

Moja prva saradnja - Princess of handmade ☺ ♥




- AAAAAAAAAA! ☺ Da,samo to mogu da kazem za pocetak posta.Ljudi moji,jel ste li vi znali da mi je pre 3 sata dosao paket saradnje.Stigla mi je narukvica od jedne jako drage devojke Jovane,koja pravi prelep nakit,iskljucivo su to narukvice,nadje se i po koja ogrlica. ☺ 


- Za pocetak cu reci par recenica o fb stranici i Jovani.Ovako stoje stvari,ja sam Jovaninu fb stranicu videla preko Alex-inog bloga,ona je prva ostvarila saradnju i zapitala sam se sto ne bih i ja pitala? Otisla sam i pitala ☺ Jovana je bila preljubazna prema meni,odgovarala je na svako moje postavljeno pitanje punim odgovorom i UVEK je imala vremena za mene ☺ Sada nikako ne bih mogla da zamislim da na primer udjem u neku radnju i dobijem onako srdacnu gospodju koja je ustala na levu nogu i sada tu kao nesto meni dodaje patike i pravi se ljubazna. ☺


- Ako niste znali Jovana je dosta starija od mene,ja imam 1O a ona preko 2O i nesto,ako ne gresim.Koliko sam ja shvatila kada sam dobila svoj primerak ona uzme neku providnu zicu u nju stavi perlice i kamencice raznih boja i to priveze necim metalnim,stavi neku kicankicu ili kamencice i voala! ☺ Lako za pravljenje,jedinstvene su a opet nekako kao da samo ona zna da izvede tu magiju dok pravi ☺ Stvarno je neverovatna.





- Paket nije isao brzom postom,ali je ipak na vreme dosao.Izvinite sto je mutno,ali meni su se ruke tresle u tom trenutku jer ja cim sam dobila morala sam da slikam za blog ☺ ♥ Dobro je sto je zamuceno jer niste videli ni moju ni Jovaninu adresu.Kada sam otvorila paket,prvo je bilo spakovano u ono pucketavo,a narukvica je bila stavljena u neku preslatku belu kesicu sa crnim sarama ☺ To je bilo sve tako profesionalno i ja sam se odusevila! Toliko truda za samo jednu narukvicu. ☺ ♥




- Ovo je kesica o kojoj sam vam pricala.Zar nije predivna ? ☺ Mala,lepo ukrasena,slatka,sta ces vise nego to? Ako do sad jos niste porucili jednu,sta cekate? Bolje idite brzo na sajt i porucite svoj primerak ☺ ♥




- Narukvica je moram da priznam prilicno dugacka i ne bih cela stala na moju ruku,cak mislim da ne bih stala ni naciju ruku,ali stvarno.Ako niste skontali kako se stavlja,ona se obmota dva puta oko ruke,pa onda zakaci sa onom zakacaljkom sto narukvica ima.Narukvica je sastavljena od rozih perlica sa onim jos iz vrtica sto deca prave,ili sam barem ja pravila,to me je bas podsetilo na vrtic ☺ Takodje u narukvici imaju i neki crveni kamencici koji daju bas lep izrazaj narukvici,narukvica ima i privezak dva svetlo roza kamencica i jedan taman,i ajfelovu kulu srebrne boje ☺



Evo i slike priveska i kako narukvica stoji na ruci:



Privezak je prelep,odusevljena sam ☺ ♥ HVALA JOVANA! ☺


A ovako narukvica izgleda na ruci ☺
- Zar nije prelepa ?



Moram samo da napomenem da ovaj post nije placen i da ovo nije reklamacija.Ja nisam dobila narukvicu da bih je hvalila,ovo je prava saradnja,ko ne veruje - ne mora ♥ ☺


Jovanina fb stranica: https://www.facebook.com/pages/Princess-of-handmade/166903623166?fref=ts ( OBAVEZNO LAJKUJTE! ☺)

Jovanin blog: https://princessofhandmade.wordpress.com/ (OBAVEZNO SE UCLANITE! ☺)



Do sledeceg puta,bye ♥

xxx,Jelena :* ☺






10 коментара: