Tumblr Mouse Cursors

недеља, 12. јул 2015.

Q&A - odgovaranje na pitanja ☺ ♥




I evo Q&A koji smo svi (dobro mozda ne bas svi) puno iscekivali ☺ Ja sam jedva cekala da odgovorim na sva postavljena pitanja,verujte ima ih dosta,pa verovatno jedno 7O-tak njih,mozda ne izgleda tako ali jeste,zato necu da odugovlacim da ne bih izgubila vreme,jer moram da se pakujem,idem na spavanje kod tetke,ona mi verovatno nece dati kompjuter,tako da nece biti pisanja dva dana ☺ Zao mi je zbog toga,ali sta da radim.

Well,let's go...




1.Omiljena hrana?

- Pizza,pljeskavice i naravno Nutella ☺ ♥

2.Naj blogerka?

Teodora Acimovic i Tijana Minic ☺ ♥

3.Kako hejteri reaguju na tebe?

U svakom smislu reci pozitivno ☺ Jedan veliki pozdrav i kiss za sve moje hejtercice! ♥ :




4.Omiljena boja?
Zlatna,bela i roza. I mozda nekih par neutralnih zemljanih boja za sada ☺


Ova 4 pitanja je pitala Iva Obradovic. ♥

1.Da li treniras nesto? Ako da,sta?
Ne treniram nista,ali zelim da pocnem ili fudbal ili odbojku,a ne bih mi skodilo ni rukomet ☺ ♥


2.Imas li brata/sestru?
Imam starijeg brata ☺

3.Ko su ti omiljene blogerke?
Teodora Acimovic i Tijana Minic ☺ ♥






4.Sta blogovanje znaci za tebe?

Ne mogu to da opisem recima.Mnoge moje drugarice misle kako je blog samo glupost i kako im to ne treba u zivotu. ☺ Ne osudjem ih,ipak njihovo je misljenje a ja moram da ga postujem.Medjutim,meni je to nesto predivno,sto se ne moze opisati recima,vec moje drugarice ne shvataju cari blogovanja,ili se ne pronalaze u tome ☺ ♥ Dok sam se ja,vec pronasla ;)

5.Omiljeni predmet u skoli ti je..
Fizicko i myb likovno ☺ ♥

6.Omiljeni casopis? 
HEJ! i Mali Zabavnik. ☺

7.Koju vrstu muzike slusas i ko ti je idol?
Ne slusam nikakve vrste,samo slusam ono sto mi se svidi ☺ Idoli su mi Die Antwoord i Selena Gomez ♥ (i'm ZEF CAT and Selenator ♥)
  




Ovih svih 7 pitanja je postavila Elena Jovic ♥

1.Sta je potebi blog Tatjane? 

Kako to mislis sta je po meni blog Tatjane? Blog Tatjane je bio predobar blog,ne znam zasto ga je obrisala kada je stvarno vredeo jer je dosta kvalitetno pisala ☺

2.Da li mislis da bih ona trebala da stane sa tim radom jer je pocela sa jutjubom?

Koliko ja znam,ona nije pocela sa jutjubom,nisam joj videla videe,barem ja ☺ Zar ona vec nije izbrisala blog? Nije trebala da izbrise blog,ni da zapocinje sa jutjubom,ali dobro to je njen izbor ♥


Ova dva pitanja je postavio Anoniman korisnik.


1.Citas li neku knjigu?

Da ☺

2.Ako da,koju?

Alisa u zemlji cuda ☺

3.Sta ti se najvise dopada tokom raspusta?

Ne znam..mozda sve?




4.Volis li skolu?

Da,zbog drustva ☺ ♥

5.Omiljene bloggerke?
Teodora Acimovic i Tijana Minic ☺ ♥

6.Omiljeni blogovi?

Svi koje pratim ☺ Mozda dva bloga mi nisu omiljeni od onih koji pratim,ali ostali jesu.


Ova pitanja je postavila Sandra stardoll ♥
1.Kako dobijas inspiraciju za pisanje postova?

Pa to je neodredjeno.Kada se desi - desi se ☺

2.Koliko dugo imas blog?
Pa mozda 12 meseci ili vise ☺

3.Omiljena jutjuberka?
Vina mi je najjomiljenija,myb i Marija Zezelj ♥



4.Koju drustvenu igru najvise volis?
Domine i ne ljuti se covece ☺

5.Kako ti se zove prijateljica koju smatras sestrom a da nije BFF?
Nikolina ☺

6.Imas li BFF?
Nemam.

7.Koju seriju trenutno pratis?
PLL i The Carrie Diares ♥ ☺




Ova pitanja je postavila osoba koja se zove ♥ Vanjicin mastovit blog ♥
1.Jel ti se svidja moj blog?
Da,bas je dobar ☺

2.Omiljena grickalica?
Tuc od slanine,Zvazbuka zvake u tubi i jos neke zvake koje su uvijene zovu se nesto na W i imaju slicno pakovanje kao Hubba Buba ili Chupa Chups. ☺

3.Sta najvise volis da radis sa bratom?
Nemamo bas nekih zajednickih trenutaka ;) Volim da se svadjam sa njim,to najvise ! :D

4.Slika frizure koja je po tebi laka za pravljenje.
Mozda ova.. ☺


5.Kako prezivljavas ove vrucine?
Pa ne znam ni ja sama ☺ Jedem sladoled,pijem hladnu vodu ili sok,tusiram se hladnom vodom,ventilator takodje pomaze ☺ ♥


Ova pitanja je postavila Nikolina Mitrovic ♥
1.Koji ti je omiljeni rep pevac?
Od zenskih Nikolija i Iggy od muskih nemam ☺

2.Koliko imas godina?
1O ☺

3.Umes li da pevas?
Umem,ali po mom misljenju ne tako lepo ☺

4.Cime bih volela da se bavis u buducnosti?
Volela bih ili da budem advokat ili dizajnerka ☺ ♥


Ova pitanja je postavila Ksenija Cakic ♥
1.Da li volis citati blogove?
Kako ne,pa to mi je tradicija ☺ ♥

2.Omiljeni sladoled?
Macho od cokolade,Kapri i Bla bla (ne bitno od cega) ♥

3.Da li imas jutjub kanal?

Nemam,ali bih volela da imam ☺

4.Sta radis kada ti je dosadno?
Pravim DIY projekte,gledam jutjuberke,pisem blog,crtam,pregledam we heart it i pinterest ☺ ♥



5.Koliko imas godina?
1O.

6.Da li volis skolu?
Yapp,zbog drustva ♥

7.Koliko dugo se bavis blogovanjem?

Pa,bas dosta.. Rekla sam vec gore oko 12 meseci mozda i vise ☺


8.Da li ti se svidja tvoj hobi?
Da,i to mnogo.Da mi se ne svidja,ne bih ga radila ♥ ☺

9.Kakav si djak?
Odlican,4.85 ;)

1O.Imas li svoju omiljenu pevacicu?
Da.Jelena Tomasevic i Selena Gomez ☺ ♥

11.Da li si zaljubljena?
Da ♥

Ova pitanja je postavio Stefan Djukic
1.Leto ili zima?
Leto,naravno. :)

2.Jesi li jutarnji ili vecernji tim?
Vecernji,definitivno. ☺

3.Sta je prva stvar koju uradis ujutro?
Ustanem iz kreveta.. :)

4.U cemu spavas?
Nekoj jako dugoj i sirokoj Belinka majici i sorcu ☺ ♥

5.Koji brend odece ti je najdrazi?
Nemam najdrazi,kupujem odecu gde stignem,bilo to kod Kineza ili u nekom posebnom butiku.. ;)

6.Kada si zadnji put plakala?
Nakljuce. :) 





7.Da mozes biti jedna zivotinja koja bih bila?

Macka,definitivno ☺ ♥

8.Da li volis tetovaze i pirsinge?

Tetovaze volim ali da su to onako pristojne velicine,ali ne bas npr. preko celih ledja,a pirsinge samo gotivim ☺

9.Sta jedes za dorucak?
Sta ima za jesti :)

1O.Da li citas novine,ako da koje?
Ne citam novine ;)

11.Najdraza knjiga i pisac?
Najdraza knjiga mi je Moc snova - Devojcice sa Olimpa od Elene Kedros,a omiljeni pisac mi je Zoi Sag ☺

12.Omiljeni film?
Harry Potter,Divrigent i Insurgent. ☺



13.Sta je za tebe odmor iz snova?
Hladan sok,plaza i ja. ☺

14.Omiljena hrana?
Pizza,nutella i pljeskavice ☺



15.Da li verujes u Boga?
Da.

16.Omiljeni sport?
Fudbal ♥

17.Koje mane kod ljudi te najvise nerviraju?

Lazljivost i neiskrenost.

18.Najstresniji trenutak u zivotu?
Nemam. ;)

19.Zivotni moto?
"Ne budi kao cigareta u ruci jer se ona iskoristi i baci,budi kao droga - da te vole i umiru za tobom" -Elsa

2O.Imas li uzore?
Imam.

21.Kad bih osvojila novac na lotu,sta bi uradila sa njim?
Dala bih ga u dobrotvorne svrhe,ali naravno ne sve,par hiljada bih ostavila za sebe definitivno. :)





To bih bilo to,do sledeceg puta,bye ♥



















8 коментара:

  1. Odlicno si odgovorila :) Hvala ti sto si i na moja pitanja odgovorila :)
    P.S. mala zamerka, nemoj ponvljati pitanja drugi put :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ♥ Nisam ja ponavljala pitanja nego je to isto pitanje bilo postavljeno nekoliko puta ☺

      Избриши
  2. Super odgovori! Ceo dan sam pod utiskom divergenta! Naj film ikada! *_*


    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala.Tako sam i ja bila prvi put kada sam gledala Divrigent,celu noc sam razmisljala o tome ♥

      Избриши
  3. Obrisala sam blog,ali imam novi od 49 pratioca..
    Sto se tice jutjuba,da imam kanal ali nezovem se Tatjana P. to je neko drugi pravio imam kanal od 1200 pratioca za 2-3 nedelje//Super ti je post,kvalitetno pises <33

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da si odgovorila na moja pitanja!Svi odgovori su super i da,Nutella 4-ever! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши