Tumblr Mouse Cursors

субота, 13. јун 2015.

Pitanja koja sam pokupila iz mnogih tagova ☺




Uh,koliki naslov.Videli ste da imam Q&A,ali odustajem od njega jer ne dolaze pitanja,vidim da mi je blog malo spao po popularnosti takodje,ali popravicu ja to ☺ Znaci,ova pitanja sam pokupila iz raznorazhin tagova,neka i nisu iz tagova,ali nema veze ☺ Mnogo mi se odgovara na neka pitanja,a posto nisam u mogucnosti za Q&A,onda cemo ovako ☺ Pocnimo!


1.Sta volis da radis kada si sa drustvom?

Pa,volim da radim razne stvari,bitno je da nam je zabavno i da uzivamo u tome ☺ Bilo koja to bila igra,zezalica,da li cemo se ljuljati ili klackati,bitno je da je zabavno ☺


2.Koliko imas godina?

Napunila sam 1O,u maju ☺

3.Omiljena poznata osoba?

Moj idol je Selena Gomez,pa je zbog toga necu racunati ☺ Ali ajmo da kazemo ovako: Sara Jo,Ariana Grande,Big Time Rush,Jennete McCurdy ☺ Onako,gotivim sve poznate osobe.

4.Volis li da citas?

Malo je reci da volim,ja citanje obozavam i da samo vidite koliko imam knjiga,pali bih ste u nesvest ☺


5.Omiljeni blogovi?

Stvarno ima puno blogova koje volim i ne mogu da kazem jedan ☺ Tijanin naravno,njen blog obozavam,takodje i od Teodore Acimovic blog volim,ali su stvarno svi dobri i kazem,ne mogu da izdvojim jedan ☺

6.Cim bih volela da se bavis u buducnosti?

Zelela bih da budem advokat,nemam neku posebnu ljubav prema tom poslu,ali jednostavno nekako bih zelela da budem bas advokat ☺ Kao sto rekoh,ne znam zasto.


7.Najvise volis koju marku?

Pa nemam neku omiljenu ☺ Ali super su mi Essence,Aura,Nivea,Golden Rose ... ☺

8.Grad iz snova?

Nemam grad iz snova,prvenstveno zato sto cu sve to,nadam se,moci posetiti kada budem imala posao,i zavrsila advokaturu,a drugo zato sto mozda to necu moci nikada da posetim,a dzabe mi da sanjam ☺

9.Imas li instangram profil?

Imam,ali mi u poslednje vreme cesto baguje,verovatno se pokvario.Ne,nije do telefona jer tel super radi,a samo instac baguje ☺ (instangram)

10.Imas li brata ili sestru?

Napisala sam poseban post na tu temu,ali nema veze.Imam brata ☺

11.Kako lecis svoju tugu?

Ja je ne lecim,ja pustim da sama prodje ☺

12.Da li si zaljubljena?

Da,i nadam se da ce ova simpatija ostati vecno jer mi se pravo svidja ☺ Mnogo sam zacopana,verujte mii! Iako zivi u selu,bas me briga... ☺

13.Mesto gde bih volela da otputujes?

Na neko more,nije bitno u kom je mestu ☺

14.Volis li da pises na blogu?

I vise nego volim,ja to obozavam i to me ispunjuje ☺ Blog je moja sreca najveca! ♥

15.Da li se zdravo hranis?

Da,hranim se zdravo.Nutella potvrdjuje :3

16.Zasto si pocela da pises blog? Sta te navelo na to?

Za mene je blog jedna jako posebna stvar.Pocela sam da pisem jer mi je izgledalo zanimljivo i zabavno,i zato sto mi ga je drugarica pokazala,pa sam i ja htela to da imam ☺

17.Koje ti je omiljeno godisnje doba?

Ne znam,svaki mesec ja promenim misljenje koje mi je to omiljeno godisnje doba ☺ Za sada leto,i nadam se da ce ostati tako.


18.Za koliko prijatelja mislis da su pravi?

Za dva.Ne racunamo drugi,jer mi je to mama ☺ (da,mama) Tako da cemo reci da ZNAM da je jedan prijatelj (ica) pravi.


19.Zima ili leto? 

Leto ♥

2O. Da li ti se svidja decko ako mu je kosa ridja?

Malo je reci da mi se svidja,ja obozavam decake sa ridjom kosom,stvarno obozavam tu boju kose ☺ Ali moja simpatija nema ridju.

21.Kada si poslednji put plakala?

 To je bilo dok smo jos isli u skolu,posle uzasnog sna koji sam sanjala :(

22.Najbolja drugarica ?

Bila mi je Nikolina,ali mi je ona vec odavno postala sestra,tako da .. nemam BF ☺ Nemam prijateljicu,ali imam prijatelja.


23.Omiljeni casopis?
Mali zabavnik,to sam pomenula vec ☺

24.Omiljena boja,broj i mesto u tvom kraju?
Jako zanimljivo pitanje ... ☺

Boja: Zlatna,bela i roza ♥
Broj: Nemam omiljeni broj,ali ajde da kazemo 13 i 16 ☺
Mesto: Ledine i moje tajno mesto u ulici ☺

25.Da li se kajes nekih stvari u zivotu,ako da kojih?
Kajem se mnogih stvari u zivotu.Kajem se nekih pogresnih postupaka,koje ne bih sad da nabrajam,ipak je to privatno ☺

26.Farmerke ili trenerke?
Lepse mi stoje farmerke,one uske ali ja ipak vise volim trenerke ☺

27.Da vazduh ne udises,da li bih mogla da pises?
Mogla bih da pisem,i upravo ovo pisem bez vazduha  (stvarno!)  ali ne bih mogla dugo ☺




To bih bilo to,bye ♥


7 коментара:

  1. Možda si ovo mogla nazvati random tag, ili tako nešto hah. :) Super su ti odgovori, ja znam za tri prijatelja koji su mi pravi: Porodica (sa sve psom), hrana, škola. ♥

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,super ideja ;-) Meni porodica nije baš neki prijatelj jer tata mi je džangrizav a brata ništa ne zanima,ali mama mi je pravi prijatelj zauvek ♥

      Избриши
  2. Super.Taman da te malo vise upoznamo.Nego mislila sam da imas vise godina,bas si mlada.
    http://blacknailsartsnails.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve je super, samo jedna mala zamerka je da bih koristiš samo ako si ti u pitanju, ali ako je u pitanju, na primer, ona, ona bi. Nadam se da si me razumela.
    Ovim komentarom ti ne želim ništa loše, ali pazi na pravopis zato što će te mnogi hejteri osuđivati na osnovu toga... -_-

    ОдговориИзбриши