Tumblr Mouse Cursors

субота, 30. мај 2015.

My tag ☺ ♥ ft.Stasa




Zdravo drugari! ☺
Danas vam dolazim sa tagom,My TAG.Koji radim sa mojom drugaricom Stasom (Anastasijom). Nadam se da cete uzivati ☺

We,let's go...



1.Da li imas neku tetovazu?

Stasa : Nemam,imala sam onu od zvake,ali mi se skinula ☺ (ako se racuna!)
Ja: Nemam ☺


2.Da li si ikad pobegla sa casa?

Stasa: Nisam,nikad ☺
Ja: Nisam ni ja,ali planiram,u 5.razredu (salim sexD)

3.Da li si ikad imala decka?

Stasa: Nee!
Ja: Nisam.Ali sam zaljubljena ☺ ♥

4.Da li si se nekad izblamirala? 

Stasa: Izblamirala sam se,ali nikad u javnosti ☺
Ja: Takodje ☺

5.Koji ti je omiljeni film?

Stasa: Meni je omiljeni Frozen ☺
Ja: Divrigent,Maleficent (Grdana),Frozen,Harry Potter,Twilight,Titanic i jos mnogo... ☺

6.Koja ti je omiljena serija?
Stasa: iCarly i Sam and Cat i Big Time Rush☺ Obozavam ih! ☺
Ja: PLL,iCarly,Big Time Rush,Sam and Cat,Victorius ☺

7.Koja ti je omiljena knjiga?
Stasa: Trnova ruzica xD Al' stvarno.
Ja: Posteno sam se ismejala na ono sto je Stasa rekla... Meni je Devojcice sa Olimpa.

8.Koliko imas godina?
Stasa:  9
Ja: 1O,to vec svi znate ☺

9.Sta si u horoskopu i jel verujes u njega?
Stasa: Rak,verujem u njega ☺
Ja: Bik,verujem u njega ☺


1O.Odakle si?
Stasa: Srbija,Ruma ☺
Ja: Takodje ☺

11.Da li verujes u duhove?
Stasa: Ne verujem ☺
Ja: Pa..mozda ☺




To bih bilo to ! ☺ 


xoxo,Jelena
and Stasa ♥

1 коментар: