Tumblr Mouse Cursors

среда, 22. април 2015.

Treba mi 1 dan odmora. :)

Zdravo svima,evo i mene.
Htela sam samo da vam kazem da mi treba 1 dan odmora,mozda i samo nekoliko sati videcu to,blog ce za to vreme biti ugasen.Nemojte da mislite da sam vas ostavila ili nesto tako,ne nisam,vraticu se brzo,samo bih htela da tih nekoliko sati,ili 1 dan provedem u miru bez bloga ☺
Nadam se da me razumete,inace danas pricam sa Teodorom A! I juce sam pricala i bilo je fantasticno! ☺ Mnogo je prijatnija od Tijane (da,i sa njom sam pricala♥) nemojte da se ljutite ali jeste,ista je ja i obozavam je ☺ Prenecu vam sve utiske,i ocekujte mnogee postove saradnje uskoro,ako me prime ☺ 

1 коментар:

  1. Ok. Samo mislim da ne trebas pisati postove svaki dan i obavestenja za samo 1 dan. Neki ne pisu i po 20 dana i ne ostavljaju obavestenja ☺|
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/2015/04/beauty-tips-by-iva-kako-da-zdravo.html

    ОдговориИзбриши