Tumblr Mouse Cursors

недеља, 1. март 2015.

Ocenjivanje izgleda poznatih licnosti! :-) ♥

Zdravo dragi moji,danas vam pisem po obecanju post : Ocenjivanje izgleda poznatih licnosti! :-)♥ Ja cu ocenjivati one koje ja mislim da su poznati (youtuberke,blogerke,na njih mislim..) i to bih htela da vam kazem.Potrudicu se da vam danas izadje jos 3 posta,potrudicu se,ali ne znam da li ce to biti.Videcemo :-)
Usput,imam jednu lepu novost za vas.Napravila sam novi potpis,i promenila sam naslov,od sada sam blog koji se zove : Jelena's Little World ♥ i to da sam napravila novi potpis za kraj.:-)
Ovo je on:



Nisam htela da bude previse ukrasen,tako dasu mi slova u boji i ovi brcici sasvim dovoljni :)♥ Znaci,hajde sada da pocnemo sa postom ♥




1.AnnDrea - youtuberka :-)
Sto se tice Anndre-e,ona je jako slatka.Njoj ne treba puno da izgleda lepo,jer joj lice sve govori.Ovaj outfit je meni iskreno prelep.Farmerke sa nekim tim momentima tigrastim,tacnije dzepovima mi malo ne stima na celokupan outfit,jer se taj moment previse istice.Sto se tice kosulje,bas mi se svidja,na svom mestu je.Ima crnu majicu,majica kao majica je stvarno okej,nista posebno...Frizura joj je kratka,ali se sveukupno slaze uz autfit.Ima bas lepu sminku,iako je ima malo.(ja bar tako vidim).Uglavnom,sve je super ♥ Obozavam AnnDreu ^^

Frizura: 1O
Makeup: 9
Kosulja: 1O
Majica: 1O
Farmerke: 9

Celokupna ocena: 1O




2.Selena Gomez - pevacica & glumica

Ja sam Selenin vecni idol.Ali to ne znaci da cu ja ocenjivati lepo zato sto mi je idol.Ova frizura je iskrenu mogla da bude pundja umesto tog spustenog repa,cak je mogao konjski rep,frizura mi se bas ne svidja.Mindjuse su ok,samo su malo predugacke.Sto se tice makeupa,ima slatku sminku,ali preupadljivu za mene.Ma da,kada pogledamo uz ceo outfit,zaboravimo sto je sminka preupadljiva,tako da...sminku ostavljamo sa strane ;) Ovaj kao mali duksic,sako,prsluk..sta god da je,meni se bas svidja.Dovoljno je da pogreje malo napolju,boja je fantasticna..Ova crna majica,nikada nisam videla da Selena nosi ovakve majice.Ma da joj stvarno dobro stoje! ;-) Sto se tice farmerki,takodje su dobre,ma da mi se bas ne uklapa ovaj iscepani momenat na bele farmerke,ali su okej sve u svemu.Stikle su super boje ali mi se ne svidja oblik,ma da ona tu nista ne moze,ona je lepo uklopila boju sa bluzicom itd..Dobar je outfit ♥ Ipak je to Selena Gomez :)

Frizura:7
Makeup:9
Bluza: 1O
Majica: 1O
Farmerke : 9
Stikle: 9

Ukupna ocena:8+

B



3.Jennifer Lopez - pevacica


Ne svidja mi se ova haljina,totalno mi se ne svidja.Vidite ovaj preveliki dekolte,pogledajte - vidi joj se stomak.Kao u dzungli..Stvarno izvinite oni koji volite izgled Jennifer Lopez ali ja se secam da je bilo jako boljih outfita.Taj momenat mi se stvarno ne svidja.Ove sandale sto ima zlatne joj se uopste ne slazu uz haljinu,ali su lepe.Sminka mi se ne svidja takodje,ili je to njoj do osmeha,pa joj kvari sminku.Kosa ajde vec nekako moze da prodje,lepa joj je ali ovo ostalo ne..Haljina ce joj oduzeti previse pojena i bice joj slaba ocena,bez obzira na sve.
Frizura:8
Make-up: 5
Haljina: 2 (nekako)
Sandale: 1O

Celokupna ocena: 3
Ma<






4.Zoella - youtuberka

Zoella je kao Anndrea,preslatka! :)♥ Ova kapica,mogu da kazem da ja (STVARNO) imam slicnu,mozda istu samo sivu.Jako mi se svidja kapica,nezaobilazan je deo ovog outfita,i stvarno je slatka,sve pohvale za nju.Kosa joj je savrsena,uvijena,ipak ima neki detalj nije obicna frizura.Kaput je lep,siv i sjajno se uklapa.Svidja mi se i sto je raspusten,sto nije zakopcan.Majica joj je obicna,nista posebno,nista lepo - ali meni jeste.Farmerke su sjajne,kao i ove stikle-cizme.Savrseno je sve ♥


Kapica: 1O
Frizura: 1O
Kaput: 1O
Majica: 1O
Farmerke: 1O
Stikle: 1O






To bih bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo ♥












































































































































5 коментара:

  1. Odličan post! :) One su sjajne! ;)
    pridruzi se mome blogu ako zelis, ja sam tvom:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. март 2015. 08:28

    Super post ! Nekako ima tu sličnosti između mišljenja ! :) :)

    Novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,Zoella preslatko izgleda,poseti moj blog uclani se ja sam se uclanila kod tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши