Tumblr Mouse Cursors

среда, 18. март 2015.

#JelenaPricaO...Svadjama ! + moje iskustvo




Ako cemo iskreno,ne znam vise ni kako se zove ova serija postova.Ali stvarno! Bez zezanja! A i nestaju mi polako ideje,sve mi se cini kao da je na vrhu jezika,i onda kada ja udjem da pisem post,nema nikakve ideje,sve splasne.Stvarno vise ne znam sta da pisem,predlozite vi nesto molim vas.
Hajdemo odmah na post!




Mislim da se svaki covek bar jednom u zivotu posvadjao sa nekim.Nekada su to potpuno ne bitne svadje,ne znajuci ni zasto su zapocete,a nekada su sasvim iz debelog razloga.Svadje razumeju samo oni koji su je zapoceli.Neko nece da kaze zasto je zapoceo,a neko opet hoce.Sve to ima svoje vrline,ali ima i velike mane.Neke svadje su zapocete iz: vredjanja,omalozavanja,suparnistva ili bilo cega drugog.




Ljudi se posvadjaju sa lakocom,a i isto tako se i pomire.Mislim da nikome nije lako tokom svadje.Ima situacija gde mnogo osoba vredja jednu naprimer.Ja sam bila u toj situaciji,ali nisu mene vredjali.Vredjali su jedne dve zenske osobe,cija imena ne bih da pominjem.Bilo je stvarno grozno,pogotovo je grozno sto se to desilo u Blogerskoj familiji.Verovatno ste svi vec videli te postove,i znate koja je to osoba.Ali verujte mi,bilo mi je grozno kada sam to sve slusala,bilo je groznih reci koji su svi stavljali,i sve zbog jednog obicnog bloga.Ne znam stavrno,nije mi bilo prijatno,bez obzira sto nisu mene vredjali.A mozete zamisliti kako je bilo tim dvema osobama.Grozno.




Opet,ima nekih svadja koje bukvalno traju 5 minuta i onda pomirenje.Takve svadje najbolje zavrse i traju kratko,tako da ne dozivite nikakvo preterano vredjanje jer je to ipak 5 minutasnja svadja.Niko ne nastrada i na kraju budu super drugari! :) Ima i onih svadja preko telefona koji se meni uopste ne svidjaju.Imala sam jedan slucaj u skorije vreme i nije lepo prosao.Naravno da nece,to je svadja.A najgroznije je sto te osobe moraju da se svadjaju bas preko telefona,a u lice ti nista ne smeju reci.I govore sasvim ne tacne stvari.Samo da bih oni ispali nevinasce,sto uopste nisu!






Moja iskustva:

Ja sam imala hiljadu iskustava koje nikada necu zaboraviti.Ja imam malo drugara u ulici i stvarno nemam sa kim da se igram.Svako iz ulice mi je bar jednom naneo bol kroz svadju.Ali imam jednu drugaricu koja bas nekada nema sa kim da se druzi,i onda jednostavno samo pita da se pomirimo.Ja mogu za sebe reci da sam vrlo naivna po tom pitanju,jer uvek prihvatim - cisto da bih imala sa kim da se druzim.


Svadja preko telefona
Ova svadja se zapravo desila skoro.Vrlo skoro.Trebalo je da idemo na neki takozvani piknik,gde bih svako doneo sta je njemu zanimljivo.Medjutim,kada god smo imali te "piknike" uvek sam ja donela najvise,i vecinu stvari je bilo moje.Ali ja sam to nekako trpela,sve do danas kada su me njih dve bukvalno 1OO puta zvale i zapitkivale : Kada bih smo mogle piknik? Ili nesto tako.Ja sam jednostavno pukla i kada me je jedna od njih nazvala sve sam im rekla,polako i smireno - to je bilo moje misljenje.Jedna od njih,sa kojom sam se i svadjala je planula i pocela da govori kako je meni blog najvazniji,kako nije tacno da uvek ja najvise donesem,a verujte mi - to je tacno i uvek je bas tako.Moram da vam kazem,nije mi zao sto smo se posvadjale.Jer mi je pukao film zbog tih piknika,na kojem sam ja uvek najvise doprinela.



Svadja preko Fejsa
Ne znam sta se tacno ovde desilo,niti me zanima.Ali cu vam reci sta je posle bilo.Setala sam sa sestrom od te sa kojom sam posvadjana i prolazimo pored nje i mog najboljeg druga br. 2 i ona mene pita nekim provokativnim i po meni uzasnim tonom : Ogovaras me a? Rekla sam joj : NE! Doslo mi je da kazem: Nisam ja kao ti,pa da odgovaram na sve strane.Toliko me je iznervirala.


Svadja preko porukica

Ovo je bila svadja u kojoj sam ja samo bila uclanjenja.Dve najbolje drugarice su se posvadjale,ne bih da otkrivam imena stvarno nije u redu.Medjutim,kakva je to bila svadja? To je bila savdja preko porukica.Jedna bih napisala drugoj nesto pogrdno,dok bih ova druga odgovorila prvoj takodje nesto pogrdno.To sam ja,ili moje dve sada "drugarice" prenosile.Mi smo bili na "strani" one prve.Tada smo bile male i fakticki nismo znale kuda udaramo.Bilo je to ovako dobacivanje :
- Ja imam sve prijatelje koje ti nemas : Djoku,Miku,Ziku (lupam imena inace,da se znaxD)
-  Ma sta ti pricas? Ove pored mene su mnogo bolje od tebe.
Ma bilo je tu svasta,dok na kraju sve nije pocelo uzivo.Ovi sto su bili uz ovu drugu su otisli,a mi zajedno sa prvom smo pratili drugu (ovo kao neka detektivska prica) i onda su tu cak i psovke padale sa prve strane.Dok druga,nije imala nista pojma i otisla je sve da se ispovedi svojoj mami.

Na kraju,ta svadja se dobro zavrsila,kao i sve,sem prve :D




Blogerska svadja - Svi na jednu!


U ovoj savdji sam ja takodje bila ucesnik.Dve sestre su prekopirale (imale su zapravo svoju ideju) ideju od Alex,da naprave blog o pomoci.I ja sam to sve gledala.Svi su bili uz Alex.Bilo je grozno kakve su tu uvrede padale,mozete zamisliti kako sam se osecala.Bilo mi je zao njih dve,iskreno mi ih je bilo zao.Dve sestre su me molile da im pomognem,jako su me molile.Ali opet,ja sam htela,ali nisam zelela da ispadnem da sam na necijoj strani,kada nisam htela ni nacijoj da budem.Jednostavno,posle bih ja ispala kriva.I nisam htela da se mesam u nesto sto nisam umesana.Niko ne bih voleo da bude mirodjija u corbi ili kako se vec kaze ;)















4 коментара:

  1. I ja sam bila prisutna u toj svađi oko sestrica i prekopiranja,i bilo mi je jako žao,ali nisam htela da se mešam,nemam razlog za to.

    Odličan post sve u svemu!
    Pogledaj moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ah u bloggerskoj svadji sam bila. Tacnije, posmatrala sam je. -.- Takodje nisam nista rekla. Koliko se secam, tada se Alex nije ljutila ili nisam dobro razumela. Sve u svemu post je odlican. :D
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши