Tumblr Mouse Cursors

понедељак, 16. март 2015.

Candy TAG! :)




Pa zdravo! :-) Sta mi radite? Ja nista,dosla sam iz skole pre nekih pola sata-sat  i odlucila sam da vam napisem post.Moram da najavim post sa sestrama Milicom i Anom.Necemo vam jos otkrivati koji post cemo praviti,ali okej..Mislim da ce post biti u subotu i eto..Ovaj TAG sam odlucila da uradim jer je jako malo njih uradilo,i originalan je jer ga njih puno nije uradilo.Hajdemo na post ! :D




Americke ili obicne palacinke?
Nisam nikada probala Americke,verovali ili ne,tako da ipak cu izabrati obicne palacinke :-)♥





Slatki ili obicni kornet?
Slatki kornet nikada nisam probala mogu da kazem,tako da stvarno ne znam kakav je,takodje biram obican kornet :-)♥





Vanila ili cokolada?
Cokolada definitivno :-)





Oreo ili Ginger - Bread ? 
Imala sam priliku da probam Oreo,ali to je bio iz Nemacke i zvao se Neo.Ma da,ja sumnjam da je nesto drugacije od obicnog Orea,tako da..Oreo <33:)





Candy Cane ili Pepermint?
Nisam probala Candy Cane,probala sam Pepermint.I Peperimint mi je mnogo bolji,no ovo da kazemo "pakovanje" Candy Cane-a je preslatko,tako da sam ipak morala izabrati Candy Cane ♥




Topla cokolada ili caj?
Ja cajeve ne pijem nikada.Toplu cokoladu sam probala i nije mi se bas svidela.Vise volim da pijem 3u1 kafe sa ukusom ili Cappucino.Caj ne volim da pijem ni kada sam bolesna,niti pijem redovno,ali cemo reci da je caj - jer toplu cokoladu bukvalno nisam ni okusila tada kako treba :-)



Yogurt ili CupCake?


Kolacici naravno :)♥


Cokolada ili keks?

Pa ovaj put biram keks,jer sam gore vec izabrala cokoladu :D ♥


Jagode sa secerom ili slagom?


Ko je ova pitanja smisljao nije normalan! :P
Pa niste humani.. :-)
Ja izmedju ova dva stvarno ne mogu da odlucim,koliko god me terali...



Bomboni ili Candy Corn?
Candy Corn ♥ :-)





Kupine ili maline?
Maline,zna se :D ♥






Tagujem:

Milica & Ana - tinadreamer.blogspot.com
Jelena N - 
http://photographywithmystyle.blogspot.com
Alex - lepotaodalex.blogspot.com
Simona - http://simonasdiary.blogspot.com/










2 коментара:

  1. Veoma dobar tag! ♥
    imaš dara za pisanje bloga...

    Hvala na nominaciji :)

    -Milica i Ana

    ОдговориИзбриши