Tumblr Mouse Cursors

субота, 21. март 2015.

5O random fact about me♥



Zdravo svima.Danas vam pisem post : 5O random fact about me.Mislila sam da je ovo previse faktova i iskreno jeste.Ali mislim da me niste dovoljno upoznali sto se tice toga,tako da bih odmah krenula :)



1.Zovem se Jelena
2.Imam 9 godina
3.Zaljubljena sam
4.Imam kolekciju lakova
5.Zalostiva i sazaljiva sam.
6.Na neki nacin volim skolu.
7.Omiljena boja mi je: roza,zlatna i bela.
8.Imam rodjenog brata,ime mu je Sava.
9.Selenator sam godinu-dve.
1O.Navijam za Crvenu Zvezdu i Barcelonu


11.Obozavam da citam knjige12.BFF su mi : Nina,Sandra i Teodora.Ali jedina prava kojoj 1OO% verujem je Nina ♥ 13.Uclanjena sam u grupu ~Only for Bloggers14.Volela bih da posetim Disnylend (sto ce mozda na leto biti moguce,nadam se)15.Obozavam da gledam Pinkove Zvezdice,ali su mi smesnije Pinkove Zvezde.16.Takodje volim da gledam audiciju.
17.Pravim zajednicke postove sa: Alex,Simonom i Sandrom Dj ♥ :)18.Imala sam jedan blog pre ovoga koji se zvao Jelena's Cookie i nije mi uspeo zbog moje lenjivosti ali ovaj ce nadam se uspeti.
19.Imam We heart it,Pinterest,Tumbrl,Polyvore,Facebook,Blog...sta ce sledece ? :D
2O.Omiljeni blogovi su mi : Tijana's Diary,Teodora's Small World,Iva's Special Section,Zorannah,Dorotea's help for you/us,March Baby Dreamer,Shine Perfection..


21.Omiljeni filmovi su mi : Otmica,96 sati & Oteta2,Harry Potter - svi delovi,Sumrak Saga - svi delovi,Bicemo prvaci sveta itd...
22.Omiljena serija mi je : Dila,Odbacena,Ulica Lipa i Lud Zbunjen Normalan pre mi je bila i Kako vreme prolazi,ali se serija zavrsila :)23.Mrzim dvolicne osobe i one osobe koje se uvlace24.Obozavam da slikam25.Trebala sam da treniram odbojku.
26.Ne podnosim ne mirnu decu i ona koja stalno nesto diraju,ruse itd..
27.Obozavam da istrazujem sminku,nekada se i nasminkam potajno.
28.Omiljene jutjuberke su mi : Tanja Medic,Irina Zivkovic,Marina Savic,Vina,Zorannah,Biby Andy,Bethany Mota..
29.Pre nisam znala da blog uopste postoji,niti sam znala za jutjuberke.
3O.Obozavam kada idem na eksurzije,jer bas tada ima puno prirode.


31.Broj 13 sam u svesci,a 16 u dnevniku.
32.Obozavam da blogujem i stvarno se osecam ispunjeno kada to radim.
33.Omiljena pesma mi je trenutno od Ke$he TiK ToK
34.Omiljena pevacica mi je Selena Gomez,Ariana Grande,Jessie J,Milica Todorovic. :)♥
35.Omiljeni pevac mi je Justin Bieber,Austin Mahone i Zeljko Joksimovic :) ♥
36.Ne volim da gledam emisije tipa Farma,Parovi i tako to...
37.Mrzim hvalisanje
38.Trenutno citam knjigu Princ Kaspijan.
39.Nekad sam nosila nalakirane nokte u skoli.
4O.Najbolji drug mi je Luka,Nenad i Nikola

41.U poslednje vreme nemam inspiracije za postove
42.Imam telefon Samsung Galaxy Trend Plus
43.Imam ljubimca macku,koja se zove Boki,musko je.
44.U mojoj ulici stalno izlazimo za Badnje vece,Bozic i Novu Godinu na igraliste i tu slavimo i brojimo od 1O do 1. :) 45.Obozavam ORG slike.
46.Mogu da "visim" na we heart it-u i 4 sata nece mi smetati.
47.Mogu da kucam a da ne gledam u tastaturu 48.Takodje znam prebrzo da kucam,cak mi se i brat divi.
49.Vise volim mamu nego tatu.
5O.Obozavam svoj razred,i stalno pravimo neki sou svaki radni dan.




4 коментара: