Tumblr Mouse Cursors

субота, 21. фебруар 2015.

My Morning Routine :)♥





Zdravo svima! Danas vam pisem post My Morning Routine.Ovo sam jako dugo planirala da napisem,i konacno vam pisem.Ovaj post pravim jer i sama volim da citam ovakav tip postova,jednostavno uzivam u tome.Tako da,nadam se da cete i vi u mom postu!
Hocemo li?




Prvo sto uradim kada se probudim jeste da lencarim.Kada ne idemo u skolu,i kada naravno idemo poslepodne probudim se oko 9-1O sati.Lencarim otprilike 3O minuta,cisto onako,da se malo rasanim.Ja volim da lencarim,i posto moj dragi tata mi neda vise od 3O minuta lencarenja,ne mogu vise da lencarim.Inace to stvarno obozavam! I nikad ne navijem budilnik,nego moji zivi budilnici - mama,tata i brat me uvek lepo probude,samo sto ja budem totalno ne rasanjena.Ma da,ovako kada nema skole,kada sam bolesna ili kada idem posle podne,nema vremena za tim budjenjem,nego ima jos vise vremena za lencarenje! Dodatni plus :)♥

(slika nije moja)





Onda,dodje kraj tom lepom lencarenju i ja moram da ustanem logicno.Prvo sto uradim kada ustanem je to da obucem moje drage i voljene carapice,ovog puta su to bile 1D carape sa kojima se puno druzim i koje izrazito volim :)♥ (nisam Directioner) Ali su mi to najudobnije carape..Obozavam sve sarenije carape,sto nije cudno za mene jer sto sarenije - to bolje.Znaci,carape su prve i najbolje :)♥


(slika je moja)






Ja nikada ne namestam krevet.Moj krevet je na razvlacenje i izuzetno je tesko i komplikovano da ga neko sam povuce i sklopi u prvobitno stanje.Zato mi mama uvek namesta i spaja krevet,jos bolje ne moram ja :) Imam jako dobru mamu ! :) Ne hvalim se,da se razumemo...I da,ne nemstam svoj krevet! Jeej! :)♥




Zatim,ako je to naravno potrebno..A vrlo cesto je to potrebno - da napunim telefon.Naime,meni se baterija neopisivo brzo trosi jer imam  Samsung Galaxy Trend Plus.A takodje imam dosta aplikacija,i kad ne budem cesto na telefonu,nekako mi se baterija brzo potrosi.Stvarno brzo i onda ja uvek ujutru moram da nadjem punjac,i stvarno se namucim trazeci.I onda,kada ga nadjem uzmem i stavim telefon na punjenje - logicno jel da? Ja u poslednje vreme ne znam sta pricam i pisem,tako da.......ne zamerite :)♥

(slika je moja)






Zatim dok cekam mamu da mi spremi nesto za jelo,uzmem svoju Blog Diary svesku i u nju pisem svakakve idejice za blog,podvlacim ih,smisljam nove i pisem sve dok mi mama ne da nesto da jedem...Tu svesku jako poverljivo cuvam,nikom je ne dam i obozavam je,skoro sam je pocela pisati,i zelim je sto vise popuniti :)♥
Naravno,icice vam DIY o tome,videcete kakav ♥♥

(slika je moja)





Zatim kada mama konacno odluci i smisli sta cu da jedem,ona to lepo meni postavi.Ja sklonim od sebe Blog Diary i pustim mami da mi postavi jelo.Jutros sam jela makarone sa pavlakom,njamii,obozavam to! Preukusno je♥ Naravno,sve sam pojela - sto je vrlo cudno za mene,ali dobro,kada je nesto lepo to se sve pojede i to u jednom mahu! :) Takav je slucaj samnom:)

(slika je moja)




Zatim kada jedem,obujem moje najmilije papucice i odem da operem zube.To mrzim,ali za lepotu zuba moram,iskreno jako me mrzi i stvarno mi je "tesko",ali za lepotu sve mora,sta ces :)♥ Koristim ovo Kolynus (ako sam dobro potrefila) pastu,i veliku (ofc),tirkizno svetlo plavu cetkicu za zube:)♥ Naravno,posle se odmah umijem !

(slika je moja)






Kada operem zube i umijem se,odlucim da malo vremena provedem sa svojim mackom, (musko je - macak) zove se Boki,ako nekoga slucajno zanima.Ne voli da se slika i nije bas nesto fotogenican,ali je jako sladak i najmedeniji  macak na svetu kada spava♥ Sada je okrenut ledjima pa ga lepo ne vidite i dosta je tamno,ali on je inace jako sladak :)♥ I tako provodim sat vremena sa njim,hranim ga,igram se sa njim..I da njemu malo posvetim vremena :)♥







I da,ja zavrsam jutro tako sto malo pogledam sta ima na TV-u.Pogledam Zlatni krug,malo crtaca (da,dobro ste procitali,crtaca:D) i onda posle malo ispomazem mami,malo vezbam za skolu,podsecam se,i tako se zavrsava moja mornig routina :)♥








7 коментара: