Tumblr Mouse Cursors

недеља, 8. фебруар 2015.

Mojih 4 omiljenih sampona:-)♥ + #NAJAVA ZA POST KOJI CU REDOVNO PISATI.


(IZVINITE NA GRESCI U SLICI,TREBA TOP 4 OMILJENIH SAMPONA,MRZELO ME DA POPRAVLJAM SLIKU,SORRY)

Zdravo svima,evo i mene:-) Opet vam dolazim♥ Danas vam pisem post mojih 5 omiljenih sampona koje redovito koristim♥ Nadam se da cete uzivati u ovom postu,i da cete videti kojih ja 5 sampona koristim i da cete ih kupovati!
I zelim da vam najavim jedan post koji cu redovno pisati,a zvace se Week with Jelena ili ti Sedmica sa Jelenom,pisacu svaki ponedeljak sta mi se desavalo u svakoj nedelji,svi blogeri rade nesto slicno : Tijana's diary,Beauty By Alex i tako dalje....:-)♥ Ja volim takve postove da citam,a i sada cu ih pisati.Nadam se da ce vam se svideti ti postovi,i da ce vam se svideti i ovaj! :-)
P.S KO GOD PROCITA OVAJ POST,NEK PITA PITANJA ZA
Q&A !!! :O





1.Wash&Go Kids sampon.
Ovo je prvi sampon,on je od jagode i jako lepo mirise..Kupili smo ga na pijaci,za nekih 2OO i nesto dinara,i dobar je kvalitet.Sampon je malo rozikasto-crvene boje,ali je u providnom fazonu boje.Mirise na jagodu,i prija mojoj kosi bas mnogo.Obozavam ga i opet cu ga kupiti.Preporucujem vam ga♥ Prelep je♥




2.Schauma muski sampon
Ovaj sampon kao sto vidite da je muski.Ovaj sampon je od mog brata.Ali ja sam jednom htela da ga probam,i probam ga i odusevim se.On tako daje volumen kosi da vi ne mozete verovati,kosa vam prosto buja u talasima od njega,strava je sampon stvarno♥ Jako je lepog mirisa (za muski sampon) i sive je boje♥ Obozavam ga doslovno,i preporucujem♥





3.Shampoo od kamilice.

Ovaj sampon nema naziv.Samo se zove Shampoo i nista vise:-) Ovaj sampon okej mirise,mirise na zdravo i sveze i bas daje taj neki poseban miris.Kupljen je u Luki-u za 1OO dinara,dobijete 1OOOml,sto je bas bas strava!♥ Ovi samponi su jeftini sa obzirom na kolicinu,obozavam ih♥ Ima i od zelene jabuke,znam samo za ta dva mirisa,za ostale ne,oni su mi najiskrenije i najbolji♥ Oni su crvene boje i preslatka im je boja,bocica im je dosta velika♥ Savrseno je sve! :)




4.(i poslednji) Radox sampon od limuna i zelenih listica:-)
Ovaj sampon je meni odmah posle 3 sampona,jako mi je drag,miris mu je predobar,boja mu je takodje predobra,njega sam dobila od mame,a mama od neke bake tamo gde ona radi,savrsen je sampon♥ Njime sam prezadovoljna,nemam reci vise za njega♥




















To bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svideo,i izvinite ako je bio malo kraci:-)
P.S Postanite clan mog bloga,komentarisite i pitajte za Q&A♥











































































































































































































Нема коментара:

Постави коментар